piątek, 21 czerwca 2013

Channeling Bashara

Witam ! W moim życiu w ciągu ostatnich dni miało miejsce znów kilka sytuacji, które wybiły mnie z rytmu, zaburzyły trochę swiadomość i znów niestety zostawiły dość bolesne piętno.  Ataki emocjonalne, które mi się przytrafiają, pomimo tego, że mają miesce rzadko, posiadają dużą siłę rażenia. Ale zawsze takie sytuacje sprowadzają mnie do refleksji. Zawsze jestem bogatsza o jakieś doświadczenia. Dzisiaj chciałam napisać o tym, co właśnie znalazłam w internecie. Jako, że lubię czytywać artykuły i oglądać materiały o rozwoju duchowym i wewnętrznym człowieka, zasubskrybowałam na YouTube kanał o nazwie Szaman Psychodeliczny. Są tam umieszczone filmy z channelingiem Bashara. Co to zatem jest, i z czym to się je ? Zacznijmy od zdefiniowania samego zjawiska channelingu. Channeling polega na wierze w to, że jakiś byt, ośrodek emisyjny np. Jezus, anioły, bogowie, postacie z zaświatów czy światów równoległych kontaktuje się z nami poprzez "kanał'. Kanałem jest człowiek - medium, znajdujący się w transie, lub innym stanie zaburzonej świadomości. Kontakt ten następuje drogą pozazmysłową. Podświadomośc medium przekształca przesłania na sygnały werbalne lub gesty, ponieważ sam przekaz jest bardzo trudny do zrozumienia.

Bashar jest to byt przemawiający przez człowieka, który nazywa się Darryl Anka. Bashar istnieje w równoległej rzeczywistości, w ramach czasowych, które my postrzegamy jako przyszłość. Monologi oraz dialogi z Basharem dotyczą szerokiego zakresu tematów takich jak ludzka psychologia, ewolucja planet czy metafizyka. Chciałabym podzielić się filmikiem pod tytułem " Wibracje ciągle tworzące własne rzeczywistości". Bashar chce pokazać nam, że cały wszechświat składa się z bardzo wielu równoległych rzeczywistości, które tak naprawdę tworzymy sami przy użyciu swoich własnych wibracji i nieustannie się między nimi przesuwamy. Koncepcja wibracji, według mnie bardzo dobrze oddaje wewnętrzną sytuację człowieka. Każda rzecz, którą chcemy w życiu osiągnąć zaczyna się w naszych myślach. Aby ją osiągnąć, musimy stworzyć z niej wibrację i się do niej 'dostroić', "przesunąć się", lub "wejść" właśnie w nią, by nasz zamiar stał się realny. To, że coś nam nie wychodzi, dzieje się nie po naszej myśli, również jest wibracją, w którą niestety pozwalamy sobie "wejść". Zresztą, nie chcę opisywać wszystkiego dokładnie według stricte mojego toku rozumowania koncepcji wibracji, chcę, byście wy sami po obejrzeniu filmiku wysnuli swoje wnioski na ten temat i wcielili je w życie. Zapraszam do obejrzenia . 


                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz