poniedziałek, 3 czerwca 2013

Dzień Dobry Wieczór - kilk słów na temat ...

No to zaczynamy . Ale zaczynamy nie pierwszy raz. Blogów miałam już kilka. Żadnego jednak nie udało mi się utrzymać na dłuższą metę ... Zobaczymy dokąd zaprowadzi mnie ta przygoda. Chciałabym przyjąć jakąś jedną określoną postawę pisząc blog. Z drugiej strony chciałabym podzielić się z Wami jak największą liczbą poglądów, informacji, poruszyć jak najwięcej spraw ... ;) Nie mogłam się zdecydować czy zacząć pisać stricte na jeden temat. Tak, wiem, pierwsze posty pewnie będą jałowe jak but, bez polotu i emocji . Ale to się zmieni. Będę tego bloga, tę formę komunikacji ze światem rozwijać,  próbować bardziej się z nim utożsamiać , uczyć się dystansu do świata, do spraw, do siebie. Chcę obiektywnie i optymistycznie patrzeć na życie. Jest przecież tyle pięknych rzeczy, których czasami nie dostrzegamy .

Kim jestem ?
  • Dziewczyną z brązowymi włosami .W okularach z grubymi czarnymi oprawkami Mieszkającą w pięknym mieście na południu Polski , Bielsku-Białej . 
  • Właścicielką najbardziej zbzikowanego buldoga francuskiego jakiego można sobie wyobrazić 
  • Zawieszoną na jakiś, bliżej nieokreślony czas 'w próżni' wokalistką, gitarzystką i autorką tekstów. Moje 'zawieszenie' trwa już pół roku i jest spowodowane rekonwalescencją krtani po przewlekłym zapaleniu i okropnym cholerstwie - guzkach śpiewaczych, z którymi walczę, jak się okazuje ostatnimi czasy- dosyć skutecznie ;)
  • Maniaczką gotowania - głównie dań wegetariańskich, bowiem od dwóch i pół roku jestem wege, jednak od niedawna, z przyczyn zdrowotnych skłoniłam się ku semi-wege. Czyli rybką nie pogardzę ;) 
  • Domorosłym cukiernikiem - babeczki, muffinki, tarty, placki, baby , torty , szarlotki, ciasteczka, serniki, biszkopty, kremy - to mój warsztat :D doszłam nawet do wniosku wspólnie z mamą, że zamieniłam gitarę i mikrofon na wałek do ciasta i patelnię . Na blogu będą więc co jakiś czas pojawiać się przepisy oraz wrażenia z moich kuchennych przygód . Uwielbiam na ostro, ekologicznie, zdrowo , niskokalorycznie , ale odżywczo , smacznie, aromatycznie , ezgotycznie, niebanalnie , kolorowo , orientalnie 
  • Amatorką herbat - z najdalszych zakątków świata, czarnych, czerwonych, zielonych, oolongów, rooibosów, honeybush'ów i innych wariacji na temat herbaty  
  •  Obrończynią Życia - od momentu poczęcia do naturalnej śmierci - wyznaję poglądy pro-life, ale o tym osobny wpis przy innej okazji . 
  • Zakochaną w swoim mężczyźnie do granic możliwości partnerką , czasami zwaną "Gwiazdeczką" :) 
  • Marzycielką - o spokojnym, szczęśliwym życiu , własnym, przytulnym domu wypełnionym śmiechem dzieci, pięknym ślubie ,  wspaniałym związku trwającym do końca zycia, nie wyznaję innej opcji ;) Poz tym względem często 'lemingi', feministki , karierowiczki, 'kobiety wyzwolone' patrzą na mnie spode łba, ale nie przejmuję się tym ;) 
  • Przyszłą florystką - mam nadzieję , o ile nie zmienię jeszcze 350 razy decyzji dotyczącej wykształcenia :D 
  • Istotą walczącą z  demonami, ukrytymi wewnątrz siebie, jednak czasami ujawniających swoje oblicze w postaci ataków emocjonalnych, lub epizodów depresji
Pasjonatką medytacji , harmonizowania czakr i rozwoju duchowego pomagającego wyrównać poziomy energii, uspokoić się, wyciszyć i pozwolić spojrzeć na świat z innej perspektywy .

Spróbuję zainspirować, czasem rozbawić , nie zanudzić, skłonić do refleksji, posłużyć radą, podzielić się przeżyciami , po prostu poblogować , bo - dlaczego nie ?
So, let it begin ;) 

2 komentarze:

  1. Pracuj nad sobą a jest szansa, że z czasem ataki emocjonalne i dołki miną...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas pracuję i wiem, że taka praca nigdy nie idzie na marne, również pozdrawiam :)

      Usuń