piątek, 18 października 2013

Pierwsza fotka i bicie serduszka

Dzisiejszy dzień był bardzo stresujący, ale na koniec okazał się przepiękny :)
Dopadły mnie obawy związane z Iskierką. Termin wizyty u lekarza, mieliśmy mieć na poniedziałek, jednak zdecydowaliśmy się przyjść do lekarza dzisiaj. Oto z czym były związane te obawy :
Przez dwa dni znowu miałam lekkie plamienie, uspokoiło mnie to, że akurat miałabym tak w październiku normalnie mieć okres. Poniedziałek i środa - niesamowite mdłości, pomyślałam - normalne, ale od wczoraj mdłości.... jakby zniknęły. Od razu forum, internet, wujek Google i dowiedziałam się, że jak mdłości nagle zninką, to może być ciąża obumarła i tak dalej ...
Od razu miliony myśli, łzy i nerwy. Naczekaliśmy się swoje na doktora, bo przyszedł do niego jakiś gość z mega ważnymi urzędowymi sprawami i czekaliśmy ponad godzinę. Ale ... było warto !
Okazało się, że moje obawy były zupełnie bezpodstawne. Zaczęło się od zwykłego badania. Usłyszałam : "Macica powiększona, miękka" czyli jest OK. Potem najważniejsze - usg.
No i zobaczyliśmy naszą Fasolkę :) Ma niecałe 3 cm i ślicznie bije jej serduszko. Słyszeliśmy miarowe, ale szybkie "puk-puk-puk", to było cudowne :) Doktor powiedział, że właśnie dla takich chwil warto być ginekologiem-położnikiem. Podobno uśmiech na mojej twarzy był bezcenny. Najpiękniejsza moja dotychczas chwila w życiu. Iskierko, jesteś śliczna !!! Choć narazie taaaaka maleńka. To jest prawdziwy cud życia, naszego, małego życia.
 W dodatku dostałam dziś list od Klubu Przyjaciół Ludzkiego Życia. Bardzo miły gest. W liście został podjęty również temat ten, który niedawno u mnie na blogu. O 'edukacji seksualnej' i ideologii "gender". Bardzo się cieszę, że takie organizacje jak Klub Przyjaciół Ludzkiego Życia działają i pomagają budować globalną świadomość. Mam jeszcze zakładkę do książki z napisem "Być mamą". Ale utrafili :)


  Aha. Nie liczę nawet ile zeżarłam dzisiaj Michałków z Wawelu :D I LOVE CHOCOLATE very fu*king much :D Jutro robię piernik, pragnę piernika, bo się zimno zrobiło ! :D

Tak więc dzisiaj z lekkim, szczęśliwym sercem gorąco pozdrawiamy. Cała Trójeczka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz